لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

این پست مخاطبان خاص دارد!

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ب.ظ

گویا یک بنده خدایی از عکسِ پستِ گردگیریِ کتاب‌های ما لیست خرید کتاب تهیه کرده! یکی هم که من در ابتدا باید به دقت و توجه‌اش آفرین بگویم آمده درمورد اون سه تا کتابی که با روزنامه جلد کردم سوال پرسیده! :/ خداروشکر که به صورت غیرمستقیم طور ما حرکت فرهنگی کردیم. در مورد اون سه تا کتاب که با نیازمند‌ی‌های همشهری جلد شده باید بگم یکی کتاب "پدر پولدار، پدر بی‌پول" نوشته رابرت کیوساکیه که سال پیش تو اصفهان خریدم و به خاطر در امان موندن جلدش از کثیف شدن در آسایشگاه پادگان روزنامه پیچ شد. دومی "هبوط" شریعتی است که سال 86 خریدم و چون تو دانشگاه می‌خوندمش جلدش کردم. سومین کتاب هم از آخرین کتاب‌های کشف شده مارکز هست که چون قصد ندارم حرکت فرهنگی شروع شده رو خراب کنم از بردن اسمش معذورم!

+ با توجه به اینکه هیچ‌کس از روزنامه وزین همشهری بابت حرکت زیبای 200 صفحه نیازمندی در هر روز که مقادیر متنابهی‌اش بابت شیشه پاک کردن، سبزی پیچ کردن و کتاب جلد کردن‌های ما استفاده شده تشکر نکرده در پس زمینه عکس بالا مطلبی از همشهری منتشره در چهارم آذر آورده شده که نشان می‌دهد بچه‌های نوجوانِ مشهد رفته‌اند در مترو و تبلیغ دوستی با کتاب‌ کرده‌اند. اون گوشه هم جاخودکاری ماست که مثل آقای دوربینی از هرچه می‌خواهم عکس بیندازم می‌آید می‌ایستد و نقش عکس خراب‌کن را ایفا می‌‌کند!

+ مخاطب خاص نوشت: دوست بی‌نشانی که امروز برای من کامنت گذاشته بودی:" هر چند دوستی بهم نشون داد که اونقدرام کلمات بد نیستن، چون تونستم به خاطر کلمه‌ها پیداش کنم، اینجا و الخ" من متوجه منظورت نشدم! و تو لینک‌هایی هم که فرستاده بودی از سیستم کامنت بیان استفاده کرده بودی که متاسفانه لینک‌ها رو ثبت نمی‌کنه. در نتیجه من اون لینک‌ها رو هم نتونستم ببینم.

  • ۹۴/۰۹/۰۷
  • لافکادیو