لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

تله پاتی وبلاگی!

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ق.ظ

از همون اول که ما طرحا رو دیدیم مشکوک بودیم به این دو تا! کارشناسا با بررسی‌هایی که انجام دادن متوجه شدن که خوشبختانه دست انگلیس تو کار بوده و این دو تا بلاگر کاملا جدا جدا نقاشی‌هاشون رو انجام دادن. من مبهم لطفا اون قفل فرمون رو بذار کنار خواهر من! چه کاریه اصلا؟! کارشناسا با توجه به سبک خواب لافکادیو متوجه شدن که گویا من مبهم لافکادیوی ساعت 12 رو کشیده و عاشق بارون لافکادیوی ساعت 12:01 رو که نشون میده چندان هم قضیه مارشمالوها اون‌طور که من مبهم میگه رمانتیک و این صوبتا نبوده و لافکادیو همه رو دولپی خورده و خوابیده! والا! بازم جای شکرش باقیه این دوستان ساعت 12:01 رفتن چون لافکادیو از 12:02 تا کله سحر دمر می‌خوابه دیگه:) فکر کنین تا ساعت 12 بیدارتون نگه داریم بعد نمای پسِ کله‌ی لافکادیو رو براتون بذاریم!

از همین تریبون هم بگم که کارشناسا میگن اصولا به پهلوی چپ نباید خوابید. چون قلب تحت فشار قرار می‌گیره. من از همین‌جا از عاشق بارون به خاطر کشیدن شلوار ورزشی سه خط برای خودم کمال تقدیر و تشکر رو هم دارم:) و از من مبهم که تو پست "شمام هستین؟" به من روحیه داد و مسئولیت راهنمایی دادن برای موخرمایی کردن دخترم رو به عهده گرفت:)

+ آنچه خواهید دید: موسیقی متن قسمت بعد از اِبی: قلب تو قلب پرنده/ پوستت اما پوست شیر/ زندون تن و رها کن/ ای پرنده پر بگیر! آیا لافکادیو شب‌ها با لباس مبدل به جنگ تاریکی‌ها می‌رود؟ آیا تمام شخصیت‌های بت‌من، سوپرمن و مرد عنکبوتی در کمیک استریپ‌های آمریکای جنایتکار تقلیدی از کارهای این بلاگر بوده‌اند؟ با ما همراه باشید تا فردا شب ساعت 12 یک قهرمان واقعی را تماشا کنید! 

  • ۹۵/۱۰/۲۱
  • لافکادیو