لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

زندگی

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ

گاهی وقت‌ها هم هست که دلت می‌خواهد چند لحظه بایستی و زندگی را روی دور تند تماشا کنی. درست مثل ایستادن در شانه خاکی اتوبان است. تصویرها تندتند از جلوی چشمانت رژه می‌روند. زنی روی صندلی شاگرد بغ کرده. مردی ته سیگارش را از شیشه بیرون می‌اندازد. دختربچه‌ای از شیشه عقب ماشین به تو زل زده. پسری برایت زبان‌درازی می‌کند. 

+ این روزها زندگی‌ام زاپاسی است پنچر که در صندوق عقب ماشین جا خوش کرده.

+ غمگین‌ترین خاطره من

  • ۹۴/۰۶/۰۹
  • لافکادیو

نظرات  (۱۸)

  • نیمه سیب سقراطی
  • الان یه جایی از زندگیم هستم که ترجیح میدم بزنم روی استپ تا دور تند !!!
    پاسخ:
    خوبه. دعای افکت فریز رو بخونین. خدا ایشالا اعمال کنه رو فیلم زندگی تون.
    دلم ی جاده
    ی ماشین
    ی شب خاست
    پاسخ:
    همین؟

    سلام خدا بر شما
    دیگر نیامدین.. بسته پیشنهادی از من نیست.. آنی که آورده مان، بسته را هم داده دست مان..
    دوست داشتم نظراتتون رو راجع به محتوای مطالب بیشتر می دونستم.
    الهی که همواره شاد باشید
    پاسخ:
    می آیم.
    گاهی آدم دوست داره زندگیش مثل یک فیلم دکمه جلو وعقب داشت میزد میرفت جلوی جلو...
    پاسخ:
    جلوی جلوها.
    شاهین تبعات نداره ک:-! 
    پاسخ:
    بله. نداره خانوم چیز!
    دیالوگ آن موش ها را هم بخوان :/
    دو تا پست قبلتر.
    اونم نابه.
    پاسخ:
    باز دنبالم کردی که:)
    میدونی. من بعد از 12 سال بدنیا اومدم.
    یعنی من یه برادر 25 ساله و یکی هم سن تو دارم.
    پاسخ:
    خدا به هردوتاشون صبر بده.
    وقتی که این گاهی "همیشگی " بشود.
    پاسخ:
    بالاخره یک نفر پیدا میشود که می زند کنار و تو را تا آپاراتی می رساند.
    باید پیدا شود.
    یعنی من هنوز امیدوارم که پیدا شود.
    :/
    من در حال حاضر خودم پنچرم
    پاسخ:
    سلام پنچر:)
    وای زندگی این روزا چرا انقدر مسخره است :/
    پاسخ:
    خوبه که.
    اول پنچر میشی بعد میبینی زاپاست هم پنچره...

    فکر کنم آدرس وبلاگمو اشتباه گذاشته بودم

    الان درستش کردم

    گفتم شاید بخوای یه سَر بزنی :)))

    پاسخ:
    آره فکر کردم وبلاگت رو حذف کردی!
    دنبال می شوی:)
    دیگر جایی برای فرار نمانده 
    سرت را دو دستی بچسب 
    به دیوار بکوب 
    و به ادامه‌ی زندگی 
    با نیم تنه 
    ادامه بده 
    بارها دید‌ه‌ام 
    سر که نباشد 
    می‌توان آسوده زندگی کرد 
    به هیچ‌چیز فکر نکرد 
    ما به تنهایی مدرنی مبتلا هستیم 
    حتی این شهر 
    با همه‌ی شلوغی‌اش 
    خیلی شب‌ها 
    در کوچه‌ای تاریک 
    آرام 
    گریه می‌کند ...
    پاسخ:
    می توانیم کمی به خاطر این شعر سکوت کنیم.
    حتی کمی بیشتر از "کمی" هم قابل درک است.
    ممنون.
    هتل کالیفرنیا بی نظیره... و خاطره انگیز...
    پاسخ:
    some dance to remember, some dance to forget...
    الان از همون گاهی های گذرای زندگی هست ؟ می گذره حتما
    پاسخ:
    کجا میگذره؟ پاشو زاپاس بیار.
    موندم کنار اتوبان!
    سلام
    زندگی روی دور تند هست. فرصت ها کم است و ما باید بدویم منتهی میان این دوور تند ابرها و کره زمین و هستی و موجودات، اسلوموشن شده ایم و انگار که به زمین چسبیده ایم و قرار است هزار سال نوری زیست کنیم...
    دور تند زندگی را درک کردن هم خودش معرفتی است..
    التماس دعا
    پاینده باشید
    پاسخ:
    سلام به بانویی با بسته های پیشنهادی:)
    زاپاس پنچر... چی بگم...

    هتل کالیفرنیا یک دنیا خاطره است از روزهای نوجوانی، اما خب مثل تو اصلا غمگین نیست. شاد هم نیست. یه حس خاص و عجیبه که هر وقت گوش می دم تازه میشه.
    پاسخ:
    من سهم غم خیلی ها رو تو زندگی بالا کشیدم. این تنها کلاهبرداری ای است که کسی دنبال حقش نمی آید...

    اِی جآآآن پقد خوب بود این پست .. ;))))
    اصلا زندگی رو دور سریع مخصوصا موقع ناراحتی ها خیلی حال میده .. ;D

    وآآآ چه مشکلی داره نظراتم ؟.. از بیان خیلیا میان برام کامنت میذارن ..
    خب من از کجا برم پیگیری کنم اصلا مشکلش چیه ؟..
    حالا یه بار دیگه بیایین ببینین نمیشه باز .. 

    نمیدونم کامنت برا پست قبلی اومد یا نه ..

    پرسیدم خوب بعد گوش دادنه اهنگه راحت خوابیدین ؟.. ;/

    راستی سلام .. :| خوبین ؟.. ;))))

    پاسخ:
    خوبی از خودتونه.
    ارور میده. پیگیری کنید قالب تان باعث این موضوع شده یا... ریشه اش کجاست؟
    الان میام.
    جواب دادم.
    علیک سلام:)

    چرا. غمگین ترین.
    :-?
    پاسخ:
    باید خوب گیتار فوق العاده این آهنگ را بفهمی. بعد خوب داستان آهنگ را گوش کنی. بعد هم بدانی این داستان پیچیده چه معنایی دارد و چه مضمونی. 
    بعد هم باید بدانی این آهنگ چه زمانی و در چه مکانی برای من خاطره ساز بوده است...
    بعد به من حق خواهی داد که این آهنگ غمگین ترین خاطره موسیقیایی من است.