لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

عشق در کلاس معادلات

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۲۷ ب.ظ

قصه‌ی ما آدم‌ها همیشه همین بوده است. باور دارم اگر تمام عاشقی‌های دنیا را از بی‌وفایی‌هایش کم کنیم با مجموع دلتنگی‌های عالم برابر نخواهد بود. جایی ما آدم‌ها خودمان کم‌کاری کرده‌ایم. جایی خودمان نگفته‌ایم حرف‌های دلمان را، و چقدر این روزها دلم می‌خواهد اعتراف کنم من هم در برهم زدن این برابری مقصرم.

در باز کردن پوشه‌های کامپیوتر قدیمی‌تان احتیاط کنید. ممکن است ضمیر سوم شخص غایبی هنوز همان حوالی پرسه بزند.

+ آن دختر امروز با اخم آمد.

+ به آقای بنفش گوش دهید

  • ۹۴/۰۶/۰۱
  • لافکادیو

نظرات  (۱۵)

آهنگش به دلم نشست:)
پاسخ:
به دل ما هم
چند وقتی است موسیقی متن زندگی مان شده.
خواستم رد نگاهتو بزنم که زدم :D
ماشالا درس خونم بوده ردیف اول :D
پاسخ:
بعله:-)
تنبل ها در عاشقی هم کم بهره اند.
دارم این شیره ک لافکادیودرو ازش گرفتی میخونم...

مرسی ک خوندی؛)
پاسخ:
حواست خیلی جمع باشه. 
اون قصه خیلی پر غصه است.

نیازی به باز کردن پوشه های قدیمی نیست، ضمیر سوم شخص مفرد اگه ضمیر سوم شخص مفرد باشه، هزار جا لونه کرده، نمیتونی جای مشخصی حبسش کنی!
به نظر من عشق در کلاس معادلات نمیگنجه. حساب و کتاب نداره. اصلا اگه بشه بذاریش توی یه فرمول، یه الگوریتم، که دیگه عشق نیست!
پاسخ:
قبول دارم:-/
خدایا از این ضمیرهای سمج که هزار جا لونه میکنن نصیب آدمیزاد نکن.
معادلات دیفرانسیل و رد شدنش باعث شد دوران تحصیلیم دچار کن فیکون بشه.اصلا خاطره ی خوبی ندارم ازش...

نگفتن ها همیشه باعث جاویدان شدن حس ها می شن. خیلی مسخرست...

اخمو که باشن آدم یخ می کنه، می ترسه، برای چی نمی دونم...

خیلی خوب این آقای بنفش، بازم معرفی کن از اینا. از باقی این مدل تجربه های شنیدینی، خوندنی و دیدنی خیلی خوب بگو. که حافظه ی من خیلی فقیره در این زمینه. خیلی...
پاسخ:
معادلات دیفرانسیل خیلی ها رو کله کرده گویا.
امان از اخموها.

درک میکنم
شما مردا بعضی چیزا هیچ وقت تو کتتون نمیره که نمیره...
دوس داشتن حلقه و ازدواج و بچه سرش نمیشه!!!
پاسخ:
میشه.
راست میگویی ها
مشکل بزرگتر این است که کم کاری ها مان از مجموع همه شان بیشتر است!
پاسخ:
یک مقصر دیگه هم پیدا شد:-)
  • ماهان هاشمی
  • شادی کساد شده لبخند هم
    ماتم زیاد شده آدم کم
    غم روی همه را کم کرده
    جای پای خودش را همه‌جا محکم کرده
    حتا در نامه‌ای که گاهی باز می‌کنیم
    هوا پس است
    بس است دیگر این همه زخمی که برداشتیم
    ما که مادر نداشتیم
    زلزله بود
    که گهواره‌مان را تکان می‌داد ...!
    پاسخ:
    امان از زلزله ای که بزنه به دل.
    شعر عالی.
    یعنی ایننقدر تفاوت بوده بین سختی میان ترم و ترم بین نخوندن و خوندن شما؟
    لاپلاس هاش برای من خاطره میشه :) باور کن من از دبستان هم با جمع و تفریق ها خاطره داشتم :)
    پاسخ:
    میگم سه فاز عشق زد ریشه مون رو سوزوند شما دنبال کوزه شکسته لیلی در کلاس معادلات میگردی؟
    +برای منم صندلی دوم از ردیف اول تو درس معادلات خاطره شد.

    حجم دلتنگی ها اینقدر زیاد هست که توانی برای حملش نباشه !
    ممنونم از آقای بنفش :)
    +ترم دو معادلات داشتیم کلاس هایش را دوست میداشتم :)
    پاسخ:
    هیچ وقت تو زندگیم التماس نکردم.
    ترم دوم سر امتحان پایان ترم معادلات که میان ترمش را از 6 نمره 5/75 شده بودم پای پاسخ نامه خالیم برای استاد یک داستان در رابطه با این موضوع نوشتم که چرا عباس آقا معادلات دیفرانسیل نمی خواند. عباس آقا میوه فروش محله مان بود آن زمان.
    بی ذوق بهم داد 6.
    0/25 برای اون داستان. 
    فکر کنم مشکلات خانوادگی اش را هم از روش رانگ-کوتا حل می کرد.
    +آقای بنفش هم از شما ممنون است:-)
    من،
     کلاس نقشه برداری،
    جغرافیای زندگیمو بهم ریخت :دی

    پاسخ:
    مشکل من و تو از پایه تو تاریخ و جغرافی بوده.
    وقتی یک پای زمان و مکان عاشقی مان همواره لنگیده...


    حتی اخم الو
    حتی نگات نکنه
    حتی تو انگشتش حلقه باشه
    !!!


    پاسخ:
    با اون دو تا هم کنار بیام
    "حتی" آخری تو کتم نرفته نمیره و نخواهد رفت...

    مث اینکه کلاس معادلات،
     معادلات زندگیتو بدجوری بهم ریخته ها رفیق!
    اون جمله راجع به  پوشه کامپیوتره عالی بود، مرسی

    پاسخ:
    معادلات یک طرف
    اما اون چیزی که باعث شد تو دوران دانشگاه بعد 8 ترم من دستام رو بالا ببرم
    ترمودینامیک بود
    وما اداراک ترمودینامیک..
    چی شده ؟!

    +همین که اومد کافیه
    +گوش داده ایم
    پاسخ:
    هیچی. من فقط روی یک پوشه اشتباهی کلیک کردم...
    +حتی اخم آلو؟
    +مکرر گوش دهید:-)
  • میلاد اسلام زاده
  • شاید کم بیاد ولی پیش میاد...
    پاسخ:
    هم دست شدیم؟