لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو همونی بود که تو آبان متولد شده دیگه!

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ب.ظ

داشتیم شام می‌خوردیم. اتفاقی هم بیست و سی شروع شد. برگشته میگه یه هزار و چهارصد میلیارد تومن ناقابلی یکی بی‌اجازه تو صندوق فرهنگیان وام داده. حالا اون یکی کجاست و کیه و چی و چی ما کاری نداریم. اونایی هم که وام رو گرفتن و بردن هم کاری نداریم. طرف گفت یه 700 میلیاردیش رو برگردوندیم حالا باقیشم داریم تلاش می‌کنیم. بعد یه بنده خدای دیگه‌ای می‌گفت این مدیرا که میلیاردی و میلیونی حقوق گرفته بودن؟ یادتون که هست؟ اونا رو بیاید بشینیم از این به بعد یه قانونایی بذاریم اگه کسی رو گیر آوردیم دیگه نتونه جایی سمت بگیره! رئیس مجلس هم برگشت یه جایی از حرفاش گفت این پولایی که اینا خوردن و بردن آقازاده‌هاشون تو ریچ کید مازراتی‌هاشون رو به نمایش گذاشتن اینا کار نادرستی کردن که حالا بیشتر دقت کنن از این به بعد! من کاری ندارم با عنوان کار نادرست واسه اونا که میلیارد میلیارد بردن. چند وقت پیش یکی داشت سه قدم جلوتر از من راه می‌رفت تو خیابون. یه پنج تومنی از جیبش افتاد. من اومدم بردارم صداش کنم بگم داداش پولت افتاد. یکی مچم رو گرفت آقا بده بهش. ندیدی مگه؟ دزدیه داداش. حرومه. نخور این پولا رو. خلاصه ما دزدیم. ما بدیم. ما عخیم. اونا فقط کار نادرستی کردن که حالا ان‌شاء‌الله تو فیشای بعدی کمتر می‌گیرن جبران میشه. ما دزدی نکنیم. ما مال مردم رو نخوریم. ما از مال مردم بالا نریم.

لاتاری ویزای گوناگون شروع شده. بعد اسم لاتاری اصلا واسه این انتخاب شده که گوناگونی نژاد تو آمریکا رو حفظ کنن. یعنی همه جور آدمی کنار هم باشن. چند روز دیگه هم رئیس جمهورشون یه خانومی میشه. یعنی کلا هرچی ما ادعا می‌کنیم اونا عمل می‌کنن. کاری ندارم حالا یه زمانی من با بدمست نشسته بودیم در مورد لاتاری هم حرف زدیم. اون موقع هم فکر کنم زمان ثبت نام بود. آقا بدمست الان کجاست؟ لاتاری برنده شده؟ نه به خدا. حداقل تا جایی که من می‌دونم اسمش تو 2017 ها که نبود. آدم می‌خواد دهنش رو باز کنه بازم یکی از گوشه میگه داداش صلوات برفس. باشه داداشی صلوات می‌فرستیم. ما که لاتاری زندگی رو باختیم تو این مملکت. لاتاری آمریکا رو ببریم صلوات ختم کنین...

+ دلم واسه بدمست مثل جمشید و حبیب و دلبر و اینا تنگه. کسی خبری ازش داره؟

  • ۹۵/۰۷/۱۳
  • لافکادیو