لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

"من" یک جمله‌ای‌تان را زمزمه کنید

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵ ب.ظ

هر چه امروز وبلاگ‌ و سایت‌های چند آدم خارجی را برای نصیحت‌های پدرانه‌شان درباره موضوعی مرور می‌کردم بیشتر کنجکاو می‌شدم که در پروفایل چند خطی گوشه وبلاگ‌شان چقدر برای معرفی از جملات کوتاه و سرراستی استفاده می‌کنند. به راحتی بعد از یک یا نهایتا دو جمله تو می‌فهمی پیش‌زمینه‌ی کاری این آدم چیست. به چه چیزی علاقه دارد و روی چه چیزی دارد کار می‌کند. با خودم فکر کردم اگر همین الان بخواهم همچین چیزی را برای خودم بنویسم اصلا امکان پذیر هست؟ یک دقیقه فکر کنید ببینید می‌توانید در یک معرفی 30 ثانیه‌ای، خودتان، سوابق و علایق کاری و پروژه‌ای که این روزها با آن درگیر هستید را بنویسید. به نظرم یک آدم سالم باید بتواند چنین کاری بکند. البته من یک آدم سالم، متولد شده در خانواده‌ای سالم، آموزش دیده در یک سیستم آموزشی سالم، پرورش یافته زیر دست معلمان سالم و بزرگ شده در یک جامعه سالم را می‌گویم، اما شما تلاش‌تان را بکنید.

  • ۹۵/۰۶/۲۲
  • لافکادیو