لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

همین الان به نفر آخرم رمز دادم!

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۴۸ ق.ظ

بالاخره ماجرای این پست جنجالی تموم شد. حس برگزار کننده‌های جشنواره رو دارم وقتی آخرین روز رو تموم می‌کنن و جایزه‌ها رو میدن و تهش تو سالن خالی می‌شینن و میگن اینم تموم شد. ممنون بابت حضورتون و عذر میخوام اگه کسی از قلم افتاد و اگه کسی اعتراضی هم داره می‌تونه بیاد و بگه. والا ما تا ساعت 3 داشتیم به این و اون رمز می‌دادیم! بالای 200 تا کامنت امروز خوندم و خیلی‌هاش رو هم با اینکه عادت به جواب دادن ندارم رفتم و جواب دادم. دیگه نمی‌دونم کی ممکنه معترض باشه:/ این 6 نفر آنلاین هم خداوکیلی برین بخوابین من دیگه پاسخگو نیستم!

+ انقدر رفقای قدیمی شاکی شدن و اومدن واسه اعتراض که شدم شبیه این مسئول جشنواره‌های داخلی که واسه نشکستن دل بقیه مدام جایزه ویژه هیئت داوران و فلان و بهمان و... اضافه می‌کنن. یه زمانی خودم اعصابم خورد می‌شد از این ماجراها اما تازه فهمیدم اونا چی می‌کشن وقتی تو راهرو چشم تو چشم رفقا می‌شن روز آخری!

++ رمز پست، دیشب برای همه دوستان رأس ساعت 11 ارسال شده است. اونایی که جواب درست دادن وجدانا هرزنامه رو چک کنن. رمز رأس ساعت 4 بعدازظهر امروز عوض میشه.

  • ۹۵/۱۰/۱۱
  • لافکادیو