لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

p اگر و تنها اگر q!

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۴۳ ب.ظ

دیشب بعد پست نقاشی حریر با دوستی صحبت می‌کردم یاد خاطرات قدیمی افتادیم. گفتیم و گفتیم تا اینکه رسیدیم به اینجا! من یه مدت تا کتاب‌های اول دبستانم رو هم داشتم. بعد حتی کتاب‌های کنکورم رو به کسی نداده بودم. این اواخر دیگه دلم نیومد بلااستفاده بمونن. بردم دادمشون کتابخونه محله‌مون. حدود 150 جلد کتاب بود. هنوز چندتا کارتن پر از کتابای قدیمی دارم. دیشب رفتم اینا رو پیدا کردم و چقدر خاطره برام زنده شد. چقدر تو اون لوک، لیسن اند لرن دنبال موردای بی‌اخلاقی می‌گشتیم موقع درس:) فردوسی گفته بیفکندم از نظم کاخی بلند... ولی واسه ما از باد و باران خیلی گزند یافته و اینا مونده ازش.

+ همانا که در این لحظه از دو حال خارج نیستید: یا سر از پا نمی‌شناسید یا سر از پست درنمی‌آورید! 

  • ۹۵/۱۰/۲۴
  • لافکادیو