لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

تصورات اناری!

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ق.ظ

گویا پست خوابیدن به سبک لافکادیو هوادار پیدا کرده! در همین راستا یه عده دیگه برای وقتایی که ما شبا میریم بخوابیم همچین تصوری از خواب لافکادیویی دارن! این عده چون اصفهونی الاصل هستن زحمت استفاده از مدادرنگی هم به خودشون ندادن و تصور رنگ شلوار کردی و زیرپیراهن ما رو به ذهن خلاق مخاطب سپردن! من به این دوستان یک دوره تماشای برنامه "لذت نقاشی" باب راس رو توصیه می‌کنم. به خصوص اون بخشِ حالا چندتا ضربه می‌زنیم اینجا و یهو یه جنگل درمیاد ازش! محض خاطر موهامون که کم پشت تصور شده عرض می‌کنم البته! مگرنه عمق میدان و پرسپکتیو که خیلی خوب از آب دراومده انصافا! کار امضاء شده هم هست لامصب! به نظرتون تو حراجی کریستی بذارمش برای فروش یا صبر کنم تا بونامز لندن؟

+ اون جمله بالا سمت راست هم یک شوخی دوستانه است بین من و ایشون که البته تو اون یک مورد خود بنده مقصرم:/

++ کم‌کم داریم به سمتی میریم که فکر کنم هر شب این چالش رو با تصورات جدیدی از شما ادامه بدیم:/

+++ فقط لطفا کاری نکنید که مجبور به سانسور و این صوبتا بشیم! 

  • ۹۵/۱۰/۱۷
  • لافکادیو