لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

تصورات نصفه سیبی!

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

در ادامه پستای بفرمایید"خوابیدن به سبک لافکادیو" نیمه سیب سقراطی پیرو پست قبلی رفته دوره کامل لذت نقاشی رو گرفته و مخصوصا اون قسمت حالا چندتا ضربه می‌زنیم اینجا و یه جنگل ازش درمیاد رو با دقت دیده و همون‌طور که می‌بینید موهای پرپشت ما رو به خوبی تصور کرده وحتی پر کلاغی بودنش رو هم خوب درآورده. منتها چهره رو به خاطر موج خبرای این روزها در مورد کلاه قرمزی، بسیار شبیه ایشون کشیده! فقط من موندم چرا رنگ پوست دست و پای من با رنگ پوست صورتم یکسان نیست. گویا نیمه بالا تو اروپای شرقی بوده نیمه پایین تو آسیا! یا احتمالا کلا یه پیوند گردن به پایین یا گردن به بالا داشتم! و خودم بی‌خبرم. این نظریه در صورت اثبات میتونه اولین پیوند موفقیت آمیز کله به کله بعد شکست در عمل جراحی لاله و لادن باشه! در تاریخ هنر گامبریچ گفته شده که نیمه سیب در همین نقاشی کشیدن شلوار کردی رو به کمال رسوند و لقب "پدر شلوار کردی کشیدن" در بیان رو از آن خودش کرد. از وی در بعضی روایت‌ها به عنوان مخترع اینفوگرافی هم یاد می‌کنند. وی در قسمت رنگ آمیزی هم اغلب از سبک هاشور استفاده میکرده که کارشناس‌ها میگن می‌خواسته نوکش تموم نشه و روایت داریم حتی در بچگی به بغل دستیش هم مداد رنگی نمی‌داده! نیمه سیب در دوران هنری خودش مثل فراستی چهره‌ای همیشه معترض داشت و  به تمام سبک‌ها و افراد صاحب نام همچون انار که شلوار کردی لوله تفنگی رو اولین بار مطرح کرد به خاطر زیر سوال بردن اصالت شلوار کردی  و همچنین پرتقال دیوونه به خاطر سوق پیدا کردن به سمت هنر تقلید از نارنیا اعتراض شدیدی داشت. کارشناس‌ها میگن که اون کیسه‌ی گَرد هم محصولات ناسالم و این صوبتا نیس. بلکه ایشون معتقد بودن لافکادیو برای خوشمزه شدن پست‌های وبلاگش بهشون گَرد جادویی می‌زنه و خود نیمه سیب هم گویا توزیع کننده‌ی گَرد در بیانه. خلاصه اگه گَردی چیزی نیاز داشتین می‌تونین مستقیما به خود ایشون مراجعه کنین! لطفا قبل از خرید هم حتما از داشتن نشان استاندارد بر روی گردها اطمینان حاصل کنید. وبلاگ لافکادیو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال پستای ناجور شما به خاطر گردهای تقلبی نمی‌پذیرد.

+ قسمت بعدی بفرمایید "خوابیدن به سبک لافکادیو" با نقاشی گندم بانو فردا شب ساعت 12. این پست در صورت استقبال دوستان هنرمند! 4 تا 40 ساله بیان هرشب همین ساعت ادامه خواهد داشت!

+ فقط در ادامه خواهش بنده اینه دوستان لطف کنن دیگه تغییر پوشش از تابستون به زمستون رو اعمال کنن و سعی کنن شبا به ما پتو هم برسونن:/ به خدا این رسمش نیست وسط زمستونی ما رو اینطوری با زیرپیراهن رها کنین!

  • ۹۵/۱۰/۱۸
  • لافکادیو