لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

از ابتدای محرم  سرویس پیامکی برام فعال شده بود که ناخواسته بود. هرکاری می‌کردم که لغو بشه موفق نمی‌شدم. بارها به 8999 شماره 1 رو ارسال کردم. انقدر ارسال کردم که کلید 1 گوشیم خراب شد:/ باز هم اتفاقی نیفتاد. بارها لغو و خاموش و off رو فرستادم. براشون نوشتم که من این سرویس رو نمی‌خوام. حدود یک ماه همین‌طور برام پیامک ارسال کردند. امروز طی یک پیامک محترمانه گفتند که سرویس اشعار مناسبتی شما از شماره 201317 صد تومنی به شماره جدید 201605 دویست تومنی منتقل و از شنبه دوباره براتون ارسال میشه. لغو سرویس با ارسال خاموش یا off. من هم ده بار خاموش و off  رو دوباره فرستادم. اما هیچ پیامکی برای تأیید لغو شدن سرویسم ارسال نکردند.

چند روز پیش رفته بودم به سعید یه سری بزنم گفتم ماجرا رو براش. همون‌طور که می‌دونین من و سعید دو تا از جوونای سالم این مملکت هستیم که بعد از گرفتن لیسانس و رفتن به خدمت سربازی هردومون بیکار و بدون شغل ثابت با کارهای پاره‌وقت و دست به زانو زندگی می‌چرخونیم. بهم گفت تو هم افتادی تو تله بالاخره؟ فعلا بی‌خیالت نمی‌شن. گفتم چطور؟ گفت برای پدر من که از شماره‌اش هیچ استفاده‌ای نمی‌کنه تو یه ماه 50000 تومان هزینه سرویس پیامکی اومد. زنگ زدیم 9990 بعد از یه ساعت انتظار به طرف میگم آقا همه سرویس‌های این خط رو خاموش کن لطفا. طرف هی می‌پرسید این رو هم خاموش کنم؟ اون رو هم خاموش کنم؟ من هم با عصبانیت می‌گفتم لطفا همه رو خاموش کن. مگه حرف من روشن نیست؟ دقیقا دو روز بعدش دوباره همه پیامک‌ها شروع شدن!

دم ظهر قبض رو همراه اول برام ارسال کرده. دیدم من چندماه از این خط اصلا استفاده نکردم. فقط کاری باشه رو ایرانسلم انجام میدم. صورتحساب رو روی سایت چک کردم و دستم اومد چی شده. فقط یه سوال برام مونده. یه سوال... ولش کنین. تو مملکتی که با سرویس "اشعار مناسبتی محرم" و به اسم امام حسین از جیب مردم دزدی کنن سوال نباید پرسید. آقا اجازه؟ من سوالی ندارم.

  • ۹۵/۰۸/۰۶
  • لافکادیو