لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

1- تایپ کردن سوالات احترام به دانش‌آموزه. فرقی نداره پایان‌ترم باشه یا کوئیز.

2- اون اتد و فیلم رو واسه این گذاشتم که اسمم مشخص نباشه!

3- اون فیلم هم ابد و یک روز هست. هنوز ندیدم! سوال نکنید.

4- اون سررسید واسه اینه که تقلب نرسونید به بچه‌هام! هم اینکه فضاسازی کامل بشه!

5- برگه بالایی سوالات امتحان عربی و پایینی سوالات امتحان دین و زندگیه.

6- خدا به داد بچه‌ها برسه. بله. می‌دونم.

7- حتی به غایب‌ها نمره صفر میدم!

8- پایین گوشه سمت چپ کتاب عربیه دهمه که بازه. داشتم از رو تمرینا سوال می‌دادم.

9- مداد نوکی من پنج دهم هست.

10- مداد نوکی من صورتی هست. میگن بنفش هست.

11- من از رنگای شاد خوشم میاد:/

12- سوال آخر برگه زیری اینه که چرا فقط انسان بین موجودات می‌تواند زمان تلف شده داشته باشد؟ به کسی که بنویسه چون فقط انسان می‌تواند بلاگر شود ترمش رو بیست می‌دم حتی!

13- سوال آخر برگه رویی هم خواستم که جملات فعلیه و اسمیه رو مشخص کنن و ارکان جمله رو بنویسن.

14- من خودم عاشق معلمایی بودم که ته برگه واسمون یه جمله‌ای شعری چیزی می‌نوشتن.

15- گاهی وقت‌ها سخت‌ترین کار دنیا نوشتن یه جمله ته برگه امتحانی بچه‌هاست؛ البته اگه وبلاگ شباهنگ جلو روت باز نباشه!

16- اگه شباهنگ اعراب گذاری می‌کرد منم می‌ذاشتم وجدانا. یه ماه پیش فقط یه ساعت گشتم دنبال فونت نازنینی که بشه توش اعراب گذاری عربی کرد! ولی اون نذاشته منم نذاشتم. گناهش گردن خودش!

17- خود بچه‌ها می‌دونن من مجردم! خودشون هم چندبار بهم گفتن چرا؟ منم گفتم چون چ چسبیده به را! و کلی جمله نغز دیگه که اینجا خانواده رد میشه نمیشه گفت!

18- اون مومنان تو گوشه سمت چپ دست خط خودمه که تو کتاب عربی نوشتم.

19- امان از معلم‌هایی که وسط ترم هوای عاشقی آن هم در زمستان به سرشان بیفتد.

20- به نظرم معلم‌های مجرد بهتر از معلم‌های متأهل هستند.

21- کلمه آخر جمله برگه بالایی ورزند هست که با کاور فیلم ماسکه شده!

22- پوسترم روش پیمان معادی این گوشه است پریناز ایزدیار وسطه نوید محمدزاده اون گوشه است که معلوم نیست!

23- فیلم هم اصل نیست. چون آبجی کوچیکه خریده و اعتقادی به اصل خریدن نداره میره شیش تا فیلم انتخاب می‌کنه دو تومن! میگه تو این خراب شده فقط حق کپی رایت برامون مونده! اونم استفاده نکنیم؟

24- موفق باشید فونتش افسانه است! جمله عربی ب تیتر. جمله فارسی ب نازنین!

25- اندازه فونت‌ها هم به ترتیب از بالا به پایین یازده- چهارده- چهارده- دوازده- چهارده هست:/

26- خدا رو شکر اون پرتقال دیوانه رفته چند روزی آرامش هست تو بیان:/

27- من از اون معلم‌هام که وقتی میگم امتحان می‌گیرم کنسلش نمی‌کنم!

28- وقت امتحان هم 20 دقیقه است نه کل زمان کلاس.

29- آدرس کوچه دلبر پیدا شده تو پست بعدی میذارمش!

30- فقط دلم می‌خواد کسی بیاد سوال بپرسه در مورد این عکس! اونم وقتی تازه بعد سه روز آنفولانزا داره ولم می‌کنه و گلوم هنوز درد می‌کنه:/

  • ۹۵/۱۱/۱۶
  • لافکادیو