لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

رسید رو فرستادم اما نه اونطور که اونها میخواستن!

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ

یکی از اصول مارکتینگ کثیف است. به این صورت که مشتری را از مرجوع کردن کالا و خدماتی که گرفته است و مراحلی که دچارش می‌شود چنان می‌ترسانیم و هزینه برای او می‌تراشیم که خیال‌مان راحت باشد هرگز فکر وارد شدن در این مسیر را هم نخواهد کرد. برای من هزینه کرایه + هزینه پست + هزینه مرخصی از محل کار + هزینه تلفن‌های مداوم و پیگیری نتیجه مرجوع کردن کالا + هزینه وقت و انرژی و زمانی که از دست دادم حدود 150 هزار تومان شد. برابر با قیمت کالایی که خریداری کرده بودم. متأسفانه در فروشگاه معتبری چون دیجی‌کالا نیز خدمات پس از فروش تنها حرف است. هنوز برای رسیدن به خدمات پس از فروش واقعی در ایران نیاز به زمان داریم. درست مثل پریروز که مودم من پس از دوسال استفاده خراب شد. گارانتی روی بسته برای سه سال بود. وقتی به مرکز مراجعه کردم گفتند آقا همین‌قدر هم که کار کرده برو خدا رو شکر کن! من یک سال گارانتی داشتم اما مجبور شدم 70 هزارتومان هزینه کنم و مودم جدیدی بخرم که آن هم سه سال گارانتی دارد! و فروشنده برای جلب اعتماد من در مغازه‌اش مدام می‌گفت خیالت تخت. هولوگرام روش رو ببین. 3 سال گارانتی داره!

  • ۹۴/۱۲/۱۳
  • لافکادیو