لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

سلام ماکسیمیلیانوس!

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۴ ب.ظ

وسط تمیز کردن اتاق به این رسید رسیدم. به آبجی کوچیکه میگم ما اصحاب کهفیم! فقط معکوس کشیدیم! یه عده هم اینطوری به افزایش قیمت‌ها پی می‌برند دیگه! یه نکته میگم فقط که بی اطلاع هم نباشید. سال 90 سالی بود که تازه کتاب‌ها گرون شده بودن و کاغذ قیمتش آزاد شده بود و این قیمت‌ها در واقع بعد اون ماجرای گرون کردن کاغذ هست! خواستم سلام کنم به اونایی که 1400 میرن به این دار و دسته رأی میدن! گفتم به من چه! خواستم بگم اصن رأی میدین؟ گفتم به من چه! خواستم به فیلوسوفیا سلام کنم بگم رفتی یا نرخ دلار دست و پات رو بسته؟ دیدم باز به من چه! خواستم یه کم حرصم رو نشون بدم دیدم شب یلدا رو چرا خراب کنیم؟ دیدم اصن مگه من می‌تونم با این حرفا کاری بکنم؟ به خاطر همین به جای همه این کارها اسم اون کتابی که پست قبلی بهتون نگفته بودم رو میگم که برید بخونیدش. به شرطی که اولین نفری که پیداش کرد بفرسته برای من که منم بخونمش... اسم کتاب در ستایش دانایی نوشته محمدرضا خوش‌بین خوش‌نظر هست. کتاب بخونیم تا صدبار از یه سوراخ گزیده نشیم...یلداتون مبارک.

+ لطفا چشماتون رو به هم نمالید. قیمت‌ها به ریال است!

++ دوستانی که تبریز تشریف دارن. حالتون خوبه؟

  • ۹۷/۰۹/۳۰
  • لافکادیو