لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

باشه. باشه. من که می‌دونم شما همونایی هستین که کلی پول میدین و پشت در سفارت می‌مونید که برید سوئیس روبروی دریاچه ژنو کمین کنید که شاید یه بادی بیاد و یه شالی رو ببره که سوژه درست کنید. من که می‌دونم. الانم نه تنها این عکس رو انکار نمی‌کنم بلکه تأییدش هم می‌کنم تا نتونید ازش سوء استفاده کنید. بله ما در چمنزارهای یکی از شهرهای کنیا بودیم و چون هوا خیلی گرم بود و شیرها معمولا تند تند زیربغل‌شون عرق می‌کنه من دستام رو بالا برده بودم که عرقم خشک بشه و از نسیم روح افزای جنگل‌های کلیمانجارو! لذت ببرم و دلبر هم چون فضا اختصاصی بود حجاب و اینها نداره و ما بهش گل ندادیم بلکه اون گل واسمون چیده و تپش قلب منم به خاطر دویدن زیاده و هیچ علت دیگه‌ای نداره:| ولی این کارا آخر عاقبت نداره. شما این همه پول بلیط و ویزا دادی که بیای تا کنیا عکسای خصوصی ما رو منتشر کنی؟ آیا این شیوه درستی برای لذت بردن از عمر کوتاه‌‌تون در این دنیاست؟ بهتره این بازی کثیف رو همین‌جا تموم کنید و قبول کنید هیمنه فمینیست دیگه فروریخته و دیگه اقدام به انجام چنین کاری نکنید چون پلیس فتا حواسش به همه چیز هست! و مطمئن باشید از روی دست‌خط‌ و تصویری که ازتون داریم به زودی توسط بلاگرهای گمنام امام زمان شناسایی و ردیابی میشین! و همچون ریگی که وسط زمین و هوا نشوندیمش نه چون خاوری! دستگیر شده به مراجع قانونی تسلیم و اعمال قانون خواهید شد!

  • ۹۷/۰۲/۳۰
  • لافکادیو