لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

فرجام برجام

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ب.ظ

سیاست پیشه مردم حیله بازند/ نه مانند من و تو پاک بازند/ تماما حقه‌باز و شارلاتانند/ به هر جا هرچه پاش افتاد آنند/ به هر تغییر شکلی مستعدند/ گهی مشروطه گاهی مستبدند/ سیاست پیشگان در هر لباسند/ به خوبی همدگر را می شناسند/ همه دانند زین فن سودشان چیست/ به باطن مقصد و مقصودشان چیست/ از اینرو یکدگر را پاس دارند/ یکیشان گر به چاه افتد در آرند/ من و تو زود در شرش بمانیم/ که هم بی دست و هم بی دوستانیم/ چو ما از جنس این مردم سواییم/ نشان کین و آماج بلاییم.

+ شعر از ایرج میرزا، خیلی سال پیش. 

+ عکس سند امضا شده توافق میان اینا و اونا منتشره در صفحه یکی از اونا در توئیتر.

  • ۹۴/۰۴/۲۴
  • لافکادیو

نظرات  (۵)

:( کاش کسی قبل از اینکه حرف بزنه خودش در موقعیت ِ فردِ نویسنده قرار میگرفت.

#هیچوقت دلم نمیخواست بزرگ بشم. اما اگه این بچگیِ بهتره که زودتر بزرگ بشم.

پاسخ:
من نظرم روی قلمت بود.
کسی حق قضاوت کسی رو نداره.

94-81=13
میشه البته!

ولی بین خودمون بمونه هنوز 13 سالم کامل نشده! تازه واردش شدم از فروردین امسال ...

پاسخ:
حواست به قلمت باشه  کند نشه.

  • شیخ صاعد بالازاده
  • سلام، خیلی عالی
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    عید شمام مبارک
    سلام
  • راه میانه
  • چی بگم والا!
    من اینجا هر چی بگم به قول معروف " در دادگاه علیه خودم استفاده می شه"
    منظورم شیخنا و این حرفاست :))
  • نیمه سیب سقراطی
  • ایول ... چه شعر باحالی بود :)