لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

ما چگونه ما شدیم!

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۱ ب.ظ

همیشه که قرار نیست بریم سر کلاس و جلوی تخته و یه آدم عینکی برامون درس بده. میشه از رو قیمت کتابا هم درس یاد گرفت. به خدا این کتابا رو بابام نخریده! من با دستای خودم همین چند سال پیش خریداری کردم. خدا به داد اون دانشجوهایی برسه که قراره آمار کتابخونی تو مملکت ما رو ببرن بالا و با 40 تومن یارانه! خیر سرمون راهی‌شون کردیم نمایشگاه کتاب! خدا صبر بهشون بده واقعا. کم نشد که کتاب‌های نفیسی که حسرتش تو دلم بود رو هدیه گرفتم. فکر که می‌کنم با خودم میگم کاش همیشه یکی باشه که حواسش به کتابخون‌های مظلوم مملکت ما باشه که هر سال لیست خریداشون رو از رو ناچاری کوتاه و کوتاه‌تر نکنن. 

+ فکر کنید یه زمانی همین نزدیکیا با 45 تومن 2100 صفحه کتاب می‌خوندین! با بهترین کیفیت! تحلیل‌های دیگه از جمع و تفریق تعداد صفحات و نسبتش با قیمت و اینها بر عهده خودتون!

  • ۹۷/۰۲/۱۴
  • لافکادیو