لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

من ادوارد هستم

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ

 

پدر سر میز شام: بسیار خب. یه کم درس اخلاق. داری توی خیابون رد میشی. یه چمدون پر از پول پیدا می‌کنی. کسی دور و برت نیست. هیچ شاهدی نداری. اون وقت چیکار می‌کنی؟

َََA) پول رو برمی‌داری؟

B) میری باهاش برای عزیزانت کادو می‌خری.

C) می‌بخشیش به فقرا.

D) می‌بریش پیش پلیس.

... ادوارد؟ منتظریم؟

"ادوارد" با تردید: ببخشمش به اونایی که دوستشون دارم؟

مادر: اوه، ادوارد به نظر می‌رسه جواب درست همین باشه، ولی نیست!

***

+ خیالی نیست. این زخم‌ها که می‌بینید برای قیچی‌های دست‌های خودم است. کسی دل مرا نخراشیده. اگر خواستید بدانید من چطور آدمی هستم، در یک جمله "من ادوارد هستم". من ایمان دارم که با این دست‌ها نمی‌توانم چیزی را لمس کنم، بدون آن‌که آن را از بین ببرم.

+ این پست را با این موسیقی یک‌بار دیگر بخوانید 

+ هر کس "ادوارد دست قیچی" را ندیده است...بی‌خیال اصلا.

  • ۹۴/۰۶/۱۳
  • لافکادیو

نظرات  (۲۸)

عکس از نت گرفتم

+ زود قضاوت کردید جناب
پاسخ:
من از خیار و گوجه ناهارتان عذر میخوام:)
که زود قضاوت شان کردم.
تو هم هی با این نظرات رو بستن خیلی رو مخِ منی :|
پاسخ:
:/
تو هم با هی دنبال کردن من تا اینجا.
خب چیکار کنم :| قبلیا دلمو میزدن :/ این دیگه اخریشه :دی چون هیچ مشکلی نداره :دی

قبلی ساعتی که پست ارسال شده بود رو نشون نمیداد !
پاسخ:
این دیگه آخریشه.
تو زبان دخترا یعنی شروع دوباره.
دیدم که دارم میگم.
هرکی نظرات رو ببنده خره
پاسخ:
:/
کامنتدونی ها هم که هنوز بسته!
این پست مهپاره خیلی قشنگ بود...
پاسخ:
:/
از پنجره داخل شدن مؤدبانه نیست!

کاش کامنتدونی هارو نبندید
دختر دلخواهتون قطعا یه روز وقتی که حواستون نیست خودش از راه خواهد رسید...
پاسخ:
چرا؟
+ خدا کنه. چون دارم تسلیم میشم.
آخه دلداری نبود اونی که اینو گفت!!!!!!
پاسخ:
ولی بوی دلداری میده.
Ok. بیخیال میشم.
 فقط یه چیزی بگم. هنوز هم مدرسهها سه ردیفی هستن ! یکی کنار پنجره. دیوار و وسط. البته به غیر از اونایی که تک صندلی هستن. اونا از اول دبیرستان اینطوری میشن ...
پاسخ:
اوهوم.
اهان که بعضیا حس نکنن ملزم به این کارن که بیان و نظر بدن؟ :/
خب مگه خودت نگفته بودی کسی بهت گفته بود که باید به خواننده هات احترام بزاری؟ آر یو فورگِت؟ :|

آی ام یک عدد خواننده.
پاسخ:
+ ناراحتم. تلاش نکن چرای کاری را که دلیلش را نمیخواهم بگویم بدانی.
+ خواننده خوب نوشته هایم بمان دختر.
...
لافکادیو هم خیلی خوب می نویسد و هم انتخاب موزیک هایش عالیست. پیام های بالا را بسته بودید" دنده معکوس" میتواندیادآور خاطره های تلخ و شیرین هر کسی باشدرفاقت ها هیچ وقت فراموش نمی شوند. لافکادیو شما مطمئنا خوانده می شوید.
پاسخ:
"مطمئنا" واژه‌ی دلگرم کننده ای است.

چرا پستای بالارو بستید؟
اون پست سربازیتون یه غم غربت عجیبی داشتا...سربازی نرفتم ولی حسش کردم این غربتو.
پاسخ:
دنده معکوس.
+سربازی غم داره. غم بدی هم داره.

حسِ خوبِ نظر دادن رو هم گرفتی :||
پاسخ:
شایدم حس اجباری نظر دادن رو.
+ هدفم چیز دیگه ای بود.

دو تا پست بالا خونده شد و چون نظر دهید بسته است فقط میگم قلمتون همیشه پر رنگ :)
پاسخ:
نیازی به این نبود.
خودتو گذاشتی جای اون

چی شد نتیجه؟
پاسخ:
3-0 به خودم باختم.
بعضی وقتا چندگزینه ای عمل کردن بهتره :)
فیلم رو ندیدم. موزیکش خوب بود
1551 بار در دو روز فایلت دریافت شده؟؟؟ O_o
پاسخ:
تو مرحله ماقبل عشق آدما فکرای بازتری دارن و انتخابای بیشتری. 

سلام
اینقدر خود را در داستان های دیگر نبینید.. داستان خود را بنویسید و بسازید..
بگذارید شاید دیگرانی، خود را در شما ببیند که آن ها هم باید داستان خود را بسازند و بنویسند...
ایکاش برسد روزی که مطالبتان را رها از چیزهایی که واقعا نیستید بخوانم..
التماس دعا
پاینده باشید و سرزنده
پاسخ:
خیال کردی همه این چیزهایی که نوشته ام "فقط" چند خط داستان است؟
...
تمام شد؟


پاسخ:
تمام نمی شود.
تمام میشوی.
یِس
پَس

ادواردِ غر زنِ خاص و احساساتی که در یک سرنوشت لافکادیوی قدم بر میداره و اگر کسی به دنیای واقعیش نزدیک بشه سعی داره اونو بپیچونه در حالی هم که خیلی دوست میداره یک کسی رو داشته باشه. یک کسی برای خودش. یکی مثلِ خانومِ بنفش. ولی فقط خانومِ بنفش نیست. رابطه های بدون بی کلام روهم ستایش میکنه ! مثلا یک قرار ملاقات مرموز :))

اندک چیزهایی که نوشتی. االتبه عظیم تر از این اندکی ه ک گفتم.
 
مدتی نمیتونم فیلم ببینم. التبه فکر کنم اینو دیدم. قبلترها. اون دورانی
که ارزش فیلم دیدن رو نمیدونستم.
پاسخ:
تو خواننده خوبی هستی دختر.
ادوارد خودش میخواد ناشناخته باشه !
پاسخ:
فکر نمیکنم.

بی تفاوت از کنارش رد میشم!
شایدم برش دارم و برای خودم ی چیزی بخرم
پاسخ:
پس عاشق نیستی.
خوشا بحالت.
  • مهلا اقاکاظم
  • سلاااااااااااااااام!
    من از بلاگه خانوم سین اومدم^_^
    وبه خوبی دارین...مطالبشم خوبه!
    به وبای منم سر بزنین !خوشحال میشم! :)
    پاسخ:
    علیک.
    سر نزنم چی؟
    :/
  • خانوم زرافه
  • اهل فیلم دیدن نیستم ولی موسیقیش خیلی زیبا و خاص بود ..

    ممنونم 
    پاسخ:
    آره. موسیقی فوق العاده ای داره.
    ادوارد از اینکه اینجوره حتما یه نفعی داره :| یعنی گاهی اوقات مجبوری برای دیگران زندگی کنی :|
    پاسخ:
    ادوارد از اینکه اینجوره هیچ نفعی نداره.
    ادوارد مجبور نیست. ادوارد هیچ وقت مجبور نبوده.
    ادوارد رو نشناختی.
    :/

  • سیـن بـانو ...
  • فیلم فوق العاده ای بود؛ولی وقتی کیم و ادوارد بهم نرسیدن ... نمیدونم!
    شاید عشق توی فاصله ها جا می گیره ..

    پاسخ:
    اصلا رسیدن این دو نفر مساله فیلم نیست.
    گاهی جواب درست بین گزینه های روی میز نیست
    پاسخ:
    جواب درستی هست.

    یک فیلم فوق‌العاده، سرشار از مفاهمی مثل، عشق، پدر، مادر، خانواده، ارتباط، عدم ارتباط، اقتصاد، فرایند شکل‌گیری خشونت، اسطوره، مذهب، خرافات مذهبی، سکس، عاطفه و …

    پاسخ:
    یک فیلم برای تمام فصول.
    رفیق دیدمش...

    چی بگم، بعضی وقتا حرفی نباید زد...
  • فاطیما کیان
  • من دیدمش این فیلم رو , خیلیم دوستش داشتم , قدیمی بود ولی داستان قوی ای داشت :)
    پاسخ:
    من هم قدیمی ام. مثل داستان همین فیلم.برای دوران باستان. از وسط کلوزیوم فیلم گلادیاتور پرت شدم در دنیایی که شاید شیر و گرگ و آدم به جانت نیندازند و در قفس نگذارندت اما هنوز هم عده ای برای اینکه تو دندانهای نیشت را به قلب دیگران فرو کنی کف می زنند...