لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

من کی آدم بزرگ شدم؟

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ

من تبدیل به یه آدم بزرگ شدم. این بدترین اتفاق زندگیمه که امروز متوجهش شدم. من دیگه هیچ چیزی رو حس نمی‌کنم. نمی‌فهمم. فقط با شماره‌ها و ارقام زندگی می‌کنم. امروز از یه نمایشگاه کوچیک کتاب یه شازده کوچولو خریدم تا فردا به یکی از دوستای خوب خدمتی که داره ترخیص میشه هدیه‌اش کنم. نمی‌دونم چرا این کار رو کردم. یه حسی بهم میگه این آخرین روزنه امید واسه فراموش نکردن یک راز خیلی خیلی بزرگ بوده. اینکه هیچ‌چیز تو این عالم مهم‌تر از این نیست که بدونید تو فلان نقطه‌ای که نمی‌دونیم، فلان بره‌ای که نمی‌شناسیم، گل سرخی رو خورده یا نه.

+ با دوست داشتنی‌ترین کار زندگیت یعنی هدیه دادن شازده کوچولو میشه به زندگی واقعی برگشت؟

  • ۹۴/۰۵/۱۳
  • لافکادیو

نظرات  (۸)

من فک کردم برا اینکه هدیه رو بهش بدی باید امتیازاتش بالا باشه نه اینکه حتی دونستن اسمش!!!
پاسخ:
هیچ وقت اسم کتابی رو که بهترین هدیه توست به کسی نگو.
اینو یه پیرمرد که کلی کتاب خونده بود بهم گفت.
  • ابوالفضل ...
  • منم دارم همچین کتابی رو. که اسمش هست: بار دیگر شهری که دوست می داشتم.
    خوشحال می شم بدونم اسم اون کتاب خاص تو چیه؟
    پاسخ:
    امتیازاتت کمه.

  • ابوالفضل ...
  • هدیه دادن کتاب شازده کوچولو خیلی خوبه، خیلی...
    پاسخ:
    یه کتاب دیگه هست که هدیه دادنش برای من از هدیه دادن شازده کوچولو هم خوب تره.
    به هر کسی اون رو هدیه نمیدم.
    باید خیلی امتیازاتش تو دوستی با من زیاد شده باشه...
    هدیه دادن خوبه..
    به زندگی برگشتی!:)
    پاسخ:
    آخرین راه نجاتم بود.
    میشه !
    پاسخ:
    میشه.
    تجربه شد.
    مدرسان شریف؟

    :|
    پاسخ:
    مدرسان شریف
    :)
    آدمِ بزرگ یا آدم بزرگ با میم ساکن؟ :)
    فکر کنم غرش خیلی عمیق بود چون خیلی کم نوشته بودی ازش
    پاسخ:
    دیگه نمیتونم بنویسم.
    اره انگار همه فقط عنوانو دیدن :))) منکه اصن چند روزه حس نوشتن ندارم!!
    راستی کارِ جالبی کردی. منکه به شخصه خوشحال میشم یه کتاب بهم بدن. یه کتاب خوب آ !
    ولی کلا هدیه های اطرافیان من سالی یه بارشون کتاب نیست :|

    راستی سربازی؟
    یا پرستاری؟

    :'|
    پاسخ:
    من کتاب خوب زیاد میشناسم. اما آدم خوب کم.
    سرباز.