لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

می‌بخشید که باهاتون رک هستم!

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۲۶ ب.ظ

واسه بچه‌هایی که با خیال خام هفته بعد میخوان برن آزمون بدن که کارشناس ارشد بشن. که مثلا کار پیدا کنن! که خوشبخت بشن! که متخصص بشن! که... به جز اونایی که واسه چهار ترم بیشتر دختر بازی میخوان برن دانشگاه که دمشون گرم. هدفشون از گروه آخر مقدس‌تره. اونایی هم که فرار از خدمتن باز دمشون گرم از گروه آخر اخلاصشون بیشتره. کچلی‌‌تون رو نبینم داداشیا. اونایی هم که واسه افزایش حقوق و سر مردم کلاه گذاشتن که من فوق لیسانسم میخوان برن بازم دمشون گرم هدفشون از گروه آخر معین‌تره. ولی اونایی که فکر کردن یه درصد میرن داخل دانشگاه -منظورم کل دانشگاه‌های این خراب شده است- توی ایران و کارشناس ارشد میان بیرون از همین‌جا بهشون سلام می‌کنم. سلام بدبختای بیسواد دو سال بعد و متوهم‌های امروز! البته اینها رو به بچه‌هایی گفتم که دانشگاه‌های دولتی تاپ فایو میرن! برای بقیه دانشگاه‌ها حتی ارزش نداره انگشتام خسته بشن واسه تایپ! لطفا باهوش باشید و گله رو دنبال نکنید! حتی اگه میلیون‌ها انگشت شما رو خطاب قرار بده!

+ عکس پست قبل ارسال شده توسط یه دوست عزیز! واسه کتابخونه من نیست!

  • ۹۷/۰۱/۳۱
  • لافکادیو