لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

گفته باشم اسم این سه نفر پست بعدی منتشر میشه!

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ق.ظ

جوابای شما خیلی باحال بود. من که کلی خندیدم به بعضیاشون! اون اولی که انقدر هول بود یادش رفته از پله نمی‌تونه پایین بره. دومی هم که فکر کرده می‌تونه از بالا بپره پایین ربطی هم به پله نداره و کارش درسته! اما سومی با توجه به رکورد پرش طولش قراره بفرستیمش از شیراز بره المپیک بعدی. فقط موندم با توجه به شیرازی بودنش چطور حوصله پریدن از اون فاصله رو داشته:) اونایی که جوابشون تو عکس بالا هست زود تند سریع بیاین یه مبلغی توافق کنیم تا تو پست بعدی اسم‌شون رو منتشر نکنم!

ولی حل معما: تو پست معما زیر عکس نوشته شده "کنترل با شما" که اگه برش گردونین به انگلیسی میشه Control with you حالا اگه یه کم با معماهای حسام‌الدین اخلاق‌پور آشنا باشین سریع اون you رو می‌تونین تبدیل بهکنین و در نهایت میشهControl with U   بعد هم دیگه مشخصهControl+U . حالا کافیه زحمت بکشین این دو تا کلید رو از روی کیبرد بزنید. سورس صفحه براتون باز میشه. تو سورس صفحه به کدهای همین پست مراجعه کنین و لابلای کدها راهنمایی حل معما رو بخونین.

یادش بخیر. یه زمانی تو معماهای سنگین حسام حتی صفحه رو سیو می‌کردیم و می‌بردیم تو نرم‌افزار پینت رنگش می‌کردیم بعد یهو وسط صفحه یه نوشته مشخص می‌شد که راهنمایی حل معما بود. کارش درست بود. من نمی‌خواستم معما مطرح کنم. فقط می‌خواستم اون نوستالژی سرک کشیدن تو سورس صفحه تو اون زمونا یادی ازش بشه که پای پرشین پازل پیر می‌شدیم شب و روز و مجبور بودیم بریم از زبان چینی یه جمله رو ترجمه کنیم و زبان باستانی یاد بگیریم حتی و ... روزای خوشی بود ولی گویا از دوستان اینجا کسی با حسام آشنا نبود! من تو این وبلاگ یه پست دیگه هم دارم که یه جمله کلیدیش تو سورس صفحه نوشته شده بود. اون موقع هم کسی اون جمله رو پیدا نکرد!

+ من می‌خوام معماهای حسام رو حل کنم! 

  • ۹۵/۰۷/۱۱
  • لافکادیو