لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

لافکادیو

یک نام نیست؛ یک سرنوشت است.

The mistake you have to make

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۳ ق.ظ

تد مشخصات زن ایده‌آلش رو داده به موسسه همسریابی. بعد مدت‌ها بهش خبر دادن که یک مورد دقیقا مطابق با ایده‌آل‌هاش پیدا شده. تو آخرین لحظه وقتی می‌خواد بره سر قرار و طرف رو ببینه، کسی رو که احتمالا بیشترین تطابق رو با همسر ایده‌آلش داره پشیمون میشه. وقتی برمیگرده خونه پیش مارشال و لیلی، مارشال ازش در مورد قرارش می‌پرسه و اینکه چطور پیش رفت؟

نرفتم.

چی؟ چرا؟

نظرم رو عوض کردم. نمی‌خوام ببینمش.

چرا؟ اون که عالی به نظر میرسید؟

من عالی رو نمی‌خوام. من رابین رو می‌خوام.

مارشال که قاطی کرده بهش تذکر میده که این کار اشتباهه. چون رابین قبلا بهش جواب رد داده. تد در جوابش حرف خوبی می‌زنه.

شاید اشتباه باشه. ولی اشتباهیه که باید مرتکب بشم.

بعضی وقتا حتی موقعی که می‌دونی یه چیزی اشتباهه بازم حتما باید انجامش بدی. من هنوز یه اشتباه دیگه دارم که باید مرتکبش بشم.

  • ۹۵/۰۴/۰۴
  • لافکادیو